بعد از افتادن

«بعد از افتادن»؛ نمایشی پر هزینه!

به گزارش ردکارپت فیلم:  حسین حسینیان ، کارگردان نمایش «بعد از افتادن» از هزینه ۴۰ میلیون تومانی برای ساخت دکور این نمایش گفت.

حسین حسینیان کارگردان تئاتر درباره نمایش «بعد از افتادن» گفت: ایده این اجرا را از فیلم مرداب اثر مارتِل استخراج کردم و بعد روزبه کاظمی شروع به نوشتن و پرداخت به این ایده کرد. حین نوشتن متن فرآیند انتخاب بازیگر به دشواری به دلیل کرونا طی شد.

وی افزود: بازیگران در اجرای من بسیار مهم بودند لذا بازیگرانی را انتخاب کردم که توانمند باشند. موضوع این اثر خانواده‌ای است که درگیر مشکلاتش است و مدام راجع به چیز‌هایی غیر از مشکلات خودش صحبت می‌کند.

کارگردان نمایش«بعد از افتادن»درباره طراحی دکور گفت: همه تلاشم بر این بوده که طراحی دکور مینی مالیستی نباشد و قسمت حال یک خانه را بازنمایی کنیم. دکور ما بسیار پرهزینه بود و حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به غیر از آکسسوار هزینه برد.

این هنرمند ادامه داد: تلاش کردم تماشاچی حین لذت بردن از اجرا به مخاطب نزدیک شویم و تلنگری به وی بزنیم. بدین صورت که گاهی در داخل اجرا به صورت چشمی و کلامی با مخاطب در ارتباطیم. این نمایش ثمره تلاش خودم، روزبه کاطمی نویسنده و همه بچه‌های گروه است که به صورت موازی تمرینات را پیش می‌بردیم. روزبه می‌نوشت، من اتود می‌زدم و بازیگران بداهه پردازی می‌کردند.

حسینیان درباره مشکلات حوزه تئاتر گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این حوزه بحث مدیریت تئاتر است. عموما از نخبه‌ها و آدم حسابی‌ها برای مسیولیت مدیریتی در سازمان‌ها استفاده نمی‌شود به نظرم این خیلی به تئاتر آسیب می‌زند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند