اسکار

ویل پَکر، تهیه‌کننده پخش تلویزیونی اسکار ۲۰۲۲ شد

به گزارش ردکارپت فیلم: ویل پَکر تهیه کنندگی پخش تلویزیونی نود و چهارمین دوره جوایز اسکار را انجام خواهد داد که در ۲۷ مارس برگزار خواهد شد.

در حالی که حدود ۶ ماه به برگزاری نود و چهارمین دوره جوایز آکادمی اسکار باقی مانده، تایید شد که ویل پَکر تهیه کنندگی پخش زنده این مراسم را بر عهده گرفته است.

پخش تلویزیونی دوره گذشته که در سایه پاندمی کرونا و زمانی که گیشه سینما وضعیت مناسبی نداشت برگزار شد، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها ۹.۲۳ میلیون مخاطب به تماشای آن نشستند تا رکورد کمترین میزان بازدید در تاریخ برگزاری این جوایز شکسته شود.

این رقم کاهشی ۵۱ درصدی نسبت به دوره قبل در سال ۲۰۲۰ داشت که میزان مخاطبان آن بیش از ۱۸ میلیون تماشاگر بود.

پکر، عملکرد مناسبی در تهیه کنندگی پروژه‌ها داشته که عموماٌ موفقیت تجاری دارند. او موسس و رئیس یک کمپانی تولید فیلم به نام «ویل پکر پروداکشنز» و «ویل پکر مدیا» است. این اولین باری است که پکر تهیه کنندگی مراسم اسکار را بر عهده گرفته است. شایلا کوان که از همکاران نزدیک پکر است در این مراسم به عنوان کمک تهیه کننده در کنار پکر حضور دارد. مراسم اسکار در روز یکشنبه ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه ABC پخش خواهد شد.

مراسم دوره گذشته اسکار توسط جسی کالینز، استیسی شر و کارگردان فیلم سینمایی «قاچاق» استیون سودربرگ تهیه شد که نوید یک تجربه سینمایی را برای اسکار داده بودند، اما تصمیم آن‌ها با واکنش‌های منفی از سوی مخاطبان روبرو شد.

این تهیه کنندگان همچنین تصمیم گرفتند که جایزه بهترین بازیگر مرد را به عنوان جایزه آخر و بعد از جایزه بهترین فیلم معرفی کنند که جذابیت‌های این مراسم را کمتر کرد. در سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رفت چادویک بوزمن که در سال ۲۰۲۰ به علت ابتلا به سرطان جان باخته بود، جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کند؛ اما این جایزه به آنتونی هاپکینز ۸۳ ساله برای فیلم «پدر» رسید.

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در سالن دالبی تیه‌تر هالیوود و هایلند سنتر برگزار خواهد شد. در مراسم سال گذشته برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی که نیازمند کاهش مهمانان بود، این مراسم در ایستگاه یونین برگزار شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند