اکران

آغاز اکران سراسری «قصیده گاو سفید» در فرانسه

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم «قصیده گاو سفید» از روز بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان ماه) اکران عمومی خود را در کشور فرانسه آغاز خواهد کرد.

فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی از روز بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان ماه) اکران عمومی خود را در کشور فرانسه آغاز خواهد کرد.

این فیلم در فرانسه با نام «بخشیدن» (La Pardon) اکران خواهد شد و شرکت KMBO پخش کننده شناخته شده فرانسوی پخش این فیلم را بر عهده دارد.

«قصیده گاو سفید» در بیش از صد سینمای فرانسه اکران خود را آغاز خواهد کرد و بعد از دو هفته سینماهای آن به تدریج افزایش خواهد یافت.

هم زمان از پوستر فرانسوی فیلم با نامی جدید رونمایی شده و پخش کننده فرانسوی فیلم دلیل پیشنهاد نام «بخشیدن» برای این فیلم را موضوع و معنای اصلی فیلم بیان کرده است.

فیلم «قصیده گاو سفید» پیش از این و در نخستین نمایش بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره شد. این فیلم همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از سی و چهارمین جشنواره درنو هیمات‌فیلم اتریش و تقدیرنامه ویژه هیئت داوران هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ سوئیس شده و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه برای مقدم و صناعی‌ها شده است.

فیلم «قصیده گاو سفید» تاکنون در جشنواره‌های معتبر دیگری چون ترایبکا، کارلوویواری، ادینبورو، ملبورن، بوسان، هلسینکی، کالیگاری و…حضور داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند