نمایش

اجرای «فقط یک دقیقه طول می کشه» در مهرگان

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «فقط یک دقیقه طول می کشه» به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی از آبان در تماشاخانه مهرگان اجرای خود را آغاز می کند.

«نمایش فقط یک دقیقه طول میکشه» نوشته زنده یاد مسعود سمیعی و کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی از یکشنبه دوم آبان ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه مهرگان اجرا می شود.

نمایش «فقط یک دقیقه طول می کشه» طنزی دراماتیک درباره رابطه زن و شوهری آمریکایی است که برای رسیدن به ثروت و قدرت بر علیه یکدیگر دسیسه هایی را می چینند و در تعلیقی پیوسته دست یکدیگر را رو می کنند به گونه ای که ظرافت، زیرکی، حسادت و درایت زنانه در برابر قدرت، زیرکی و نیرنگ مردانه قرار می گیرد.

عوامل نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» عبارتند از بازیگران: اصغر صابری ، مروارید افسری ، علیرضا نادری ، لادن بنکدار ، مشاور هنری: علی اکبر طرخان، مدیر اجرایی: هادی تدین، دستیار اول کارگردان: هستی باقری، دستیاران کارگردان: مجتبی عراقی و محمد ایوبی، مدیر و منشی صحنه: نسترن اسکندرپور، گریم: مهتاب حسنی، دستیار گریم: فاطمه حسینی، امور رسانه، ارتباطات و فضای مجازی: ندا الماسیان طهرانی، موسیقی و افکت: پوریا یگانه، عکاس و مدیر تبلیغات: آرش رضایی، عکاس: مریم رحمانی، ساخت تیزر: علیرضا قیدیان، طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی.

«نمایش فقط یک دقیقه طول میکشه» به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی از یکشنبه دوم آبان ساعت ۲۰:۳۰ به مدت سی شب و با مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان اجرا می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند