فیلمبرداری

بازیگر معروف آمریکایی، فیلمبردار فیلمش را کشت!

به گزارش ردکارپت فیلم: در اتفاقی عجیب که از ساعتی قبل به تیتر اول رسانه‌های دنیا تبدیل شده مدیر فیلمبرداری فیلم مستقل «زنگار/Rust» توسط الک بالدوین کشته شده و کارگردان فیلم زخمی شده است!

الک بالدوین‬⁩ (بازیگر سرشناس ۶۳ ساله آمریکایی) با شلیک اشتباهی تفنگ واقعی به جای گلوله مشقی، در صحنه فیلمبرداری فیلم وسترن Rust در نیومکزیکو، باعث کشته شدن مدیر فیلمبرداری شد.

الک بالدوین که علاوه بر بازیگر، تهیه کننده این فیلم نیز است، بعد از این اتفاق در شوک فرو رفته.

به گفته کلانتری شهر منطقه‌ی سانتافه ، آنها توسط اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند که توسط بالدوین بازیگر و تهیه کننده ۶۸ ساله فیلم شلیک شده است.هالینا هاچینز، ۴۲ ساله، مدیر فیلمبرداری، با هواپیما به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شد و در آنجا اعلام شد، او درگذشته است.دومین قربانی، کارگردان جوئل سوزا، ۴۸ ساله، در مرکز پزشکی کریستوس سنت وینسنت تحت مراقبت است.

تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد و مقامات می‌گویند که هیچ اتهامی در این حادثه ثبت نشده است. کارآگاهان همچنان مصاحبه با شاهدان را ادامه می دهند.یکی از سخنگویان بالدوین گفت که در صحنه فیلمبرداری حادثه‌ایی رخ داده است که شامل شلیک نادرست یک اسلحه بوده.یک خبرنگار محلی گزارش داد که بالدوین در بیرون دفتر کلانتری در حالی که اشک می ریخت دیده شد ، اما او حاضر نشد صحبتی کند.

خوان ریوس، سخنگوی کلانتر به آلبوکرکی ژورنال گفت: «طبق تحقیقات بازرسان، به نظر می‌رسد که اتفاق مربوط به یک صحنه فیلم‌برداری شامل استفاده از یک اسلحه گرم بوده است. کارآگاهان در حال بررسی چگونگی و نحوه شلیک هستند.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند