آمریکا

فروش ۵ میلیون دلاری «تل ماسه» در آغاز اکران

به گزارش ردکارپت فیلم: «تل ماسه» در سینمای آمریکا و کانادا فروش خود را با ۵ میلیون دلار آغاز کرده در حالی که در بازار جهانی تا امروز نزدیک به ۱۳۰ میلیون دلار فروخته است.

فیلم “تل ماسه” اقتباسی از رمان “فرانک هربرت” به همین نام در پیش‌نمایش پنجشنبه شب خود توانست ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش کند. این فیلم در ۴ هزار و ۱۰۰ سینما اکران می‌شود و انتظار این است که بتواند در سه روز نخست اکران خود بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلار فروش کند. داستان “تل ماسه” درباره خانواده اشرافی است که در تلاش برای کنترل سیاره‌ای صحرایی هستند که ماده حیاتی و ارزشمندی به نام SPICE دارد.

کمپانی برادران وارنر و لجندری این فیلم را به طور همزمان در سینماها و HBO MAX اکران می‌کنند. این بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر استدیو است که به دلیل شیوع ویروس کرونا فیلم‌هایش را در سرویس آنلاین اکران می‌کند.

فیلم پرفروش آخر هفته قبلی “هالووین می‌کشد” از پنجشنبه شب ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخته و تا اینجا ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کرده است؛ در حالی که فیلم “زمانی برای مردن نیست” ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش کرده و در مجموع فروش خود را به ۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رسانده است. فیلم دیگر پرفروش هفته اخیر یعنی “رون اشتباه کرده است” انیمیشنی ماجراجویی از دیزنی و قرن بیستم در پیش‌نمایش خود ۲۴۰ هزار دلار فروخته است. این انیمیشن فانتزی و کمدی می‌تواند بین ۷ تا ۱۰ میلیون دلار فروش کند.

تل ماسه که به طور وسیعی مورد توجه منقدان قرار گرفته بود توسط کارگردان نامزد اسکار “دنی ویلنوو” نویسنده فیلم‌هایی مانند “بلیدرانر ۲۰۴۹” و “ظهور” کارگردانی شده است. این فیلم با بازی بازیگرانی مانند “تیموتی شالامی” و “اسکار آیزاک” با بودجه ۱۶۵ میلیون دلار ساخته شده است.

این فیلم همچنین در بازار چین ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار فروخته است و بعد از فیلم پرفروش “نبرد در دریاچه چانگجین” در جدول فروش قرار گرفته است. فروش بین المللی این فیلم ۱۲۹ میلیون دلار بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند