بت

خواننده آمریکایی بازیگر شد

به گزارش ردکارپت فیلم: ویکند، خواننده آمریکایی به تیم بازیگری سریال «بت» پیوست.

ویکند (The Weekend)، یکی از خوانندگان مشهور آمریکایی قرار است در سریال «بت» شبکه HBO بازی کند.

این فیلم که به زبان عربی تهیه شده است، توسط این خواننده تهیه شده است و رضا فهیم و سم لوینسون در تهیه این سریال، به او کمک کرده‌اند، اما حالا قرار است ویکند به تیم بازیگران نیز اضافه شود.

خبر‌های جدید از این سریال حاکی از آن است که ایمی سیمتز کارگردانی هر شش قسمت از فصل جدید این سریال را بر عهده خواهد داشت و لیلی-رز دپ، دختر جانی دپ نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

فرانچسکا اورسی مدیر برنامه‌های شبکه HBO می‌گوید: زمانی که ویکند، رضا فهیم و سام لوینسون «بت» را برای ما آوردند، واضح بود که برداشت مخرب و افشاگرانه آن‌ها از فرقه صنعت موسیقی شبیه هیچ کاری نیست که HBO قبلاً انجام داده بود.

سریال «بت» راز‌های پشت پرده صنعت موسیقی لس آنجلس را نشان می‌دهد و روی یک گروه خود ساخته و رهبر یک فرقه مدرن متمرکز است که رابطه پیچیده‌ای با یک خواننده پاپ ایجاد می‌کند، اما جزئیات دیگری راجع به این سریال منتشر نشده است و اعضای تیم تولید سریال از نقش‌های بازیگران صحبتی نکرده‌اند.

علاوه بر این کار و فعالیت در عرصه موسیقی، ویکند پیش از این در سال ۲۰۲۰ در سریال «بابای آمریکایی» (American Dad) برای یک قسمت صداپیشگی کرده بود و در فیلم موفق «الماس‌های تراش نخورده» (Uncut Gems) بازی کرده بود.

ویکند، همراه با دو تهیه‌کننده این کار، وظیفه نوشتن داستان این سریال را هم بر عهده گرفته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند