لیستاپاد

درخشش «پسر» در جشنواره بین المللی فیلم لیستاپاد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «پسر» در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم لیستاپاد بلاروس موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش سینمای جوان شد.

مشاور رسانه‌ای این پروژه اظهار کرد: فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی سینمای جوان جشنواره فیلم مینسک معروف به لیستاپاد، جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد.

علی کشاورز افزود: فیلم «پسر» پیش از این، در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انجمن منتقدین روسیه و بهترین بازیگر مرد شده و در بخش آینده روشن جشنواره روتردام و وایادولید اسپانیا نیز به نمایش درآمده است.

وی بابیان اینکه پخش بین‌المللی فیلم «پسر» توسط شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی انجام شده است، گفت: سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی، اتابک نادری، آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین علی شورورزی مدیر فیلمبرداری، امین جعفری صدا بردار، سامان شهامت صداگذار، رامین نجفی تدوینگر و آرمان معراجی آهنگساز آن است؛ ضمن اینکه نگار نقوی به عنوان دستیارکارگردان و برنامه ریز، فرید آجرلو مدیر تولید، الهام اطیابی طراح گریم و ثنا نوروز بیگی طراح صحنه است و تصحیح رنگ و نور توسط علیرضا هدایی انجام شده است.

وی افزود: منشی صحنه نیز معصومه محمدخانی است و سمیرا کحالی اجرای گریم را به عهده داشته است، همچنین سمیه شوقیان عکاسی پروژه، حسین زارعی طراحی پوستر و مشاور رسانه‌ای نیز علی کشاورز بوده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند