پشت صحنه جدال ویل اسمیت با خودش در «مرد ماه جوزا»

به گزارش ردکارپت فیلم: پشت صحنه‌ای از جدال‌های ویل اسمیت با نسخه جوان خود در فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» منتشر شد که حجم کار کردن بر روی این صحنه‌ها را نشان می‌دهد.

«مرد ماه جوزا»، داستان هنری بروگان را روایت می‌کند که یک قاتل میان سال و بازنشسته است. او پس از یک ماموریت تصمیم می گیرد که از شغل خود کنار بکشد، اما او پس از مدتی خودش به هدف قتل توسط سازمانی که سابقا برای آن کار می‌کرده تبدیل می‌شود. اما نکته عجیب ماجرا این بود که نسجه جوان ویل اسمیت قصد دارد او را به قتل برساند و ویل اسمیت باید دو نقش را بازی کند.

نسخه‌های دیجیتالی فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا / Gemini man» منتشر شده و به همین خاطر وبسایت اسکرین رنت یکی از پشت صحنه‌های این فیلم سینمایی که چگونگی ساخت جدال ویل اسمیت باز نشسته با نسخه جوان خود را نشان می‌دهد، منتشر کرده است.

محصولات اکشن پرفروش و بزرگ در سال ۱۹۹۷ پدیدار شدند و پیش از این تنها چند کارگردان از جمله تونی اسکات با فیلم تاپ گان در این ژانر محبوب بودند. این روز‌ها هم ستارگان خوب و محبوبی به این نوع فیلم‌ها اضافه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان کیانو ریوز، تام کروز و دواین جانسون نام برد.

آنگ لی پس از موفقیت با فیلم سینمایی کوهستان بروبک در سال ۲۰۱۷ به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» که در سال ۲۰۱۶ توسط اسکاس دنس خریداری شده بود، انتخاب شد.

در این فیلم سینمایی بدلکاران و جلوه‌های بصری زیادی استفاده شده است و ویل اسمیت هم کار سختی دارد چرا که هر دو سمت این مبارزه خودش است. البته فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» در گیشه شکست خورد و حتی نتوانست بودجه ساخت خود را باز گرداند که البته با فروش نسخه دیجیتالی هنوز برای رسیدن به رقمی بالاتر شانس دارد.

ویل اسمیت که امسال با فیلم سینمایی «علاءالدین» در نقش غول چراغ جادو موفق ظاهر شده بود، به عنوان صدا پیشه در انیمیشن «جاسوسان نامحسوس» و فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» نقش آفرینی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند