افتتاحیه ۱٫۵ میلیون دلاری « انجل سقوط کرده‌است »

به گزارش ردکارپت: اکشن «انجل سقوط کرده‌است» Angel Has Fallen پنجشنبه شب گذشته در نخستین اکران خود ۱٫۵ میلیون دلار فروش کرد.

«انجل سقوط کرده‌است» به کارگردانی ریک رومن وو و با بازی جرارد باتلر و مورگان فریمن در ۲۶۰۰ سینما در آمریکای شمالی اکران شده است. این فیلم با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

این در حالی است که درام Overcomer ساخته الکس کوندریک که در ۱۵۶۳ سالن به اکران رسیده در همین تایم در افتتاحیه اش تنها ۷۷۵ هزار دلار فروش داشت.

«انجل سقوط کرده‌است» سومین قسمت از این مجموعه بعد از «المپیوس سقوط کرده‌است»(۲۰۱۳) و «لندن سقوط کرده‌است»(۲۰۱۶) محسوب می شود. لاینزگیت فیلمز این فیلم را اکران کرده است.

داستان این فیلم چند سال بعد از وقایع فیلم قبلی «لندن سقوط کرده‌است» روی می دهد؛ سخنگوی کاخ سفید، آلن ترامبل(فریمن) حالا رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا شده‌است. ترامبل، مایک بنینگ (باتلر) را به عنوان فرمانده سرویس مخفی انتخاب می‌کند. همزمان، حمله به جان رئیس‌جمهور باعث می‌شود تا بنینگ متهم و او توسط گروه خودش و اف‌بی‌آی تحت تعقیب قرار گیرد. در این شرایط، بنینگ تصمیم می‌گیرد تا با پیدا کردن مجرم اصلی، خود را تبرئه کند.

لینک کوتاه
https://redcarpetfilm.net /?p=589

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند