بازیگر

آواتار جدید بازیگر زن سرشناس را به گریه انداخت

به گزارش ردکارپت فیلم: مهر نوشت: زویی سالدانا بازیگر فیلم «آواتار» گفت برای دیدن این فیلم باید آمادگی تحمل آن را داشته باشید پس خودتان را آماده کنید.

زویی سالدانا بازیگر فیلم «آواتار» که در فیلم‌های بعدی آن هم حضور دارد فاش کرد که ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم بعدی را دیده و فقط گریه کرده است.

به همین دلیل او یک پیام برای سینمادوستان و علاقه‌مندان فیلم بعدی جیمز کامرون دارد: این فیلم قطعاً یک جهش نسبت به فیلم اول است بنابراین باید خودتان را برای تماشای آن آماده کنید. یک ماجراجویی صرف که فراموشش نخواهید کرد.

جیمز کامرون بیش از یک دهه وقت صرف کرده تا بتواند دنباله فیلم رکوردشکن «آواتار» را بسازد.

این دنباله ۱۲ سال پس از اکران قسمت اول که سال ۲۰۰۹ راهی سینماها شد اکران می‌شود و زویی سالدانا و سم ورتینگتون بار دیگر بازیگران آن خواهند بود.

درباره فیلم جدید اطلاعاتی داده نشده جز اینکه داستان فیلم با تمرکز بر فرزندان شخصیت‌های ورتینگتون و سالدانا ساخته می‌شود و به جهان‌های زیر آب پاندورا نیز می‌پردازد. به همین دلیل بخش مهمی از این فیلم زیر آب ساخته شد و کامرون وقت زیادی را صرف کرد تا بتواند فن‌آوری ضبط زیر آب را تکمیل کند.

کیت وینسلت از بازیگران «تایتانیک» که به گروه بازیگران «آواتار» پیوسته در یک نوبت فیلمبرداری در یک مخزن آبی نزدیک به ۸ دقیقه نفس خود را حبس کرد.

سالدانا درباره چالش فیلمبرداری زیر آب گفت: این چالشی بود که کامرون بالاخره توانست بر آن غلبه کند و سال‌ها طول کشید تا سرانجام از نتیجه کار قانع شود.

این بازیگر افزود: کامرون خودش هم جزو آنهایی است که خوب گریه می‌کنند. او قلب حساسی دارد و فکر می‌کنم به همین دلیل داستان‌هایی که خلق می‌کند تا این حد تاثیرگذار هستند.

«آواتار ۲» قرار است در دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. قسمت‌های بعدی آواتار نیز قرار است در سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ به پرده‌های نقره‌ای راه یابند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند