دورهمی

کسی به فکر موسیقی و تئاتر نبود

به گزارش ردکارپت فیلم: مهران مدیری در دور جدید مسابقه «دورهمی» تصریح کرد که در دوران سخت کرونایی کسی به فکر موسیقی و تئاتر نبود و از آن‌ها حمایت نکرد.

پخش دور جدید مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از شامگاه شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه نسیم آغاز شد. در اولین قسمت از دور جدید این مسابقه، سیاوش مفیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه تیم خود مهمان مهران مدیری بود.

مدیری در بخشی از مسابقه «دورهمی» از سیاوش مفیدی خواست تا ارزیابی خود را از اوضاع سینما و تلویزیون در شرایط فعلی بیان کند.

مفیدی در این خصوص اظهار کرد: همانطور که خود شما هم واقف هستید شرایط کار طی ۲ سال و نیم کرونایی برای سینما و تئاتر خیلی سخت بود و تئاتر در این شرایط خیلی بیشتر آسیب و لطمه دید. بچه‌های تلویزیونی کم و بیش کار کردند ولی بچه‌های تئاتر خیلی لطمه دیدند و سالن‌ها تعطیل شدند. امیدوارم اوضاع برای کار بچه‌ها بهتر شود.

مدیری نیز در ادامه سخنان مفیدی تصریح کرد: بازیگرانی که در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کنند در این مدت توانسته‌اند کارهایی بکنند، نه اینکه سخت نبوده، شرایط برای آن‌ها هم سخت بوده ولی بالاخره کارهایی انجام داده‌اند اما اهالی موسیقی و تئاتر نزدیک حدود ۳ سال از شرایط سخت کرونایی لطمه دیدند. کسی هم فکری برای اهالی تئاتر و موسیقی نکرد در حالی که می‌شد حمایت کرد ولی کسی کاری انجام نداد. امیدوارم این اوضاع بگذرد و شرایط برای همه درست شود.

مهران مدیری در دومین قسمت دور جدید مسابقه «دورهمی» هم پذیرای میرطاهر مظلومی بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نمایش‌های رادیویی بود که به همراه تیم خود در این مسابقه حضور پیدا کرد.

مدیری از میرطاهر مظلومی نیز خواست تا ارزیابی خود از وضعیت تولیدات تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی را بیان کند و میرطاهر مظلومی نیز به نیاز تولید آثار فاخر در عرصه شبکه نمایش خانگی و تولیدات هنری در این حوزه‌ها اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند