مجید صالحی

مجید صالحی «سه در چهار ۲» را می‌سازد؟

به گزارش ردکارپت فیلم: خراسان نوشت: پست اینستاگرامی مجید صالحی و سوالی که از دنبال‌کنندگانش پرسید؛ «موافق ساخته شدن فصل دوم «سه در چهار» هستید؟»، پاسخ حمید لولایی به این سوال و قولی که صالحی به محمد کاسبی هنگامی که روی تخت بیمارستان بود در مورد ساخت ادامه «سه در چهار» داد، گمانه‌زنی در مورد احتمال ساخته شدن فصل دوم این مجموعه را ایجاد کرده است.

یکی از سریال‌های کمدی محبوب و به یادماندنی تلویزیون مجموعه «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی است که پس از گذشت ۱۴ سال همچنان در بازپخش نیز دیده می‌شود. به تازگی زمزمه‌های ساخت «سه در چهار ۲» به گوش رسیده و به نظر می‌رسد مجید صالحی پس از گذشت ۱۵ سال از تولید این مجموعه، درصدد ساخت ادامه آن است.
استقبال مخاطبان از «سه در چهار ۲»

مهم‌ترین نشانه‌ای که باعث می‌شود درباره تصمیم مجید صالحی بــرای ساخت «سـه در چهار ۲» امیدوار باشیم، پستی است که صالحی دو روز قبل در اینستاگرامش منتشر کـرده است. او یکی از سکانس‌های مـورد علاقه‌اش در این سریال را پخش کرده و نظر دنبال‌کنندگانش را برای ساخت فصل دوم این مجموعه پرسیده. مجید صالحی نوشت: «دوست داشتید این سریال را؟ موافقید که سری دومش ساخته شود؟» همه واکنش‌های کاربران مثبت بوده و حمید لولایی نیز در جواب صالحی نوشته: «ایـن جنس طنز دیگر ساخته نمی‌شود» و او را تشویق کرده است.
وعده مجید صالحی به محمد کاسبی

مجید صالحی دو ماه قبل زمانی که محمد کاسبی به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان به سر می‌برد به عیادت او رفته بـود و در ایـن ملاقات هم از تصمیمش برای تولید ادامه «سه در چهار» صحبت کرده بود. اول اسفند ۱۴۰۰، یلدا کاسبی دختر این بازیگر در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد، صالحی در ملاقات با پدرش از ساخت فصل جدید سریال «سه در چهار» خبر داده و محمد کاسبی و مهران رجبی مانند فصل قبل، بازیگران نقش اصلی سریال هستند. زمزمه ساخت «سه در چهار ۲» پیش از این هم شنیده شده بود، منتها با این تفاوت که موضوع از زبان مجید صالحی مطرح نشده بود و در حد حدس و گمان بود. سال ۹۷ نیز مهران رجبی در گفت‌وگو با آی‌فیلم خبر از احتمال تولید «سه در چهار ۲» توسط مجید صالحی داده بود و همچنین گفته بود که از علی مسعودی نویسنده سریال شنیده قرار است فیلمنامه فصل دوم این مجموعه نوشته شود.
مهیا بودن شرایط برای ساخت فصل جدید «سـه در چهار»

«سه در چهار» نه تنها در زمــان پخش، سریال پربیننده‌ای بود بلکه پس از چندین بار بازپخش از شبکه‌های مختلف نیز همچنان بیننده دارد و مورد توجه مخاطبان است. زوج کمدی «رحمان» و «سیروس» با بازی محمد کاسبی و مهران رجبی به عنوان دو باجناق ساده‌دل، به زوج کمدی موفقی تبدیل شدند و دیگر بازیگران مانند شهره لرستانی، علی صادقی، آناهیتا افشار و علی صادقی نیز در این مجموعه بازی‌هایی به یادماندنی داشتند. از میان بازیگران اصلی سریال تنها مرحوم نادیا گلچین در قید حیات نیست و دیگر بازیگران می‌توانند با حضور در فصل جدید «سه در چهار»، دو خانواده اصلی قصه را مانند فصل اول تکمیل کنند. همه این چهره‌ها این روزها در تلویزیون مشغول کار هستند و در این مورد هم مانعی وجود ندارد، حـالا وقتش رسیده مجید صالحی تصمیمش برای ساخت «سه در چهار ۲» را عملی کند و شانس خود را برای موفقیت دوباره در زمینه کارگردانی بالا ببرد.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند