تصویربرداری

تصویربرداری «ساعت صفر» به پایان رسید

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم کوتاه «ساعت صفر» به نویسندگی و کارگردانی یوسف‌رضا مرادی پس از ۶ روز تصویربرداری پایان یافت و وارد مراحل فنی شد.

تولید فیلم «ساعت صفر» که پیش‌تولید آن از روز ۱۴ فروردین آغاز شده و روز ۱۹ فروردین کلید خورده بود، روز گذشته با تصویربرداری آخرین سکانس به پایان رسید. یوسف‌رضا مرادی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی این فیلم را هم بر عهده داشته است.

در خلاصه‌داستان این فیلم آمده: پسر خانواده‌ای چنان خود را غرق کار کرده که مدام با خانواده خود نیز درگیر است. او هر شب دیروقت به خانه برمی‌گردد و این موضوع، مادرش را نگران کرده است. روزی مادر به شرکت پسرش می‌رود و بدون آن‌که وارد شرکت بشود، از آن سوی خیابان با پسر تماس می‌گیرد تا با او حرف بزند. با این‌که مادر فرزندش را در شرکت می‌بیند اما پسر به دروغ می‌گوید که در جلسه است. مادر با عروسش تماس می‌گیرد و پس از ابراز گله‌مندی، آن‌ها را برای شام دعوت می‌کند، ولی پسر دیروقت از محل کار برمی‌گردد و به خانه مادر نمی‌روند. مادر از ناراحتی سکته می‌کند و می‌میرد، اما پس از مرگ، نامه‌ای از سوی او به دست پسر می‌رسد.

مینا جعفرزاده، مهدی امینی‌خواه، فریبا حیدری، مهدی امیدی، فاطمه تنگستانی، مبینا حسن‌زاده، بیتا جهانگیری، امیرحسین کاکی، محمدرضا کرمی. احمد سنگسری و یاسین جلیل‌زاده بازیگران فیلم «ساعت صفر» هستند. همچنین رها کعبه‌جو و شانای کبیرقاسمی دو بازیگر خردسال این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: الهام‌سادات حسینی (بازنویسی فیلم‌نامه، دستیار یک و برنامه‌ریز)، علیرضا کمیجانی (مدیر تولید)، رسول خدابنده‌لو (تصویربردار)، محسن تمیزی، روشن دشتی (دستیاران تصویر)، علی‌اکبر اعتمادمقدم (صدابردار)، الناز وکیلی (منشی صحنه)، سمیه محمدی (طراح صحنه و لباس)، زهره رحیم‌پور (گریمور)، نرگس مهدی‌زاده (عکاس پشت‌صحنه)، احمدرضا حجارزاده (مدیر روابط‌‎عمومی).

یوسف‌رضا مرادی پیش از این در سال ۹۴ فیلم کوتاه «گناه من» را نوشته و کارگردانی کرده بود. او همچنین تاکنون مستندهای «راننده‌تاکسی»، «کلیپ‌شو» و تله‌فیلم «عشق افراطی» را ساخته است. این کارگردان کار خود را در سینما از سال ۹۲ در زمینه صدا شروع کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند