رسانه

«نجلا ۲» صدرنشین سریالها در ماه رمضان

به گزارش ردکارپت فیلم: نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی درباره سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان امسال نشان می‌دهد ۷۴.۸درصد مردم در این ماه، مخاطب برنامه‌های تلویزیون بودند.

سریال «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور از شبکه سوم سیما با ۲۶.۸ درصد مخاطب و ۷۷.۱ درصد رضایت مخاطبان، در صدر سریال‌های پربیننده ماه رمضان قرار گرفته است.
بر مبنای این آمار در ماه رمضان، سریال‌های «خوشنام» از شبکه یک سیما با ۲۶ درصد مخاطب و ۷۶.۴ درصد رضایت مخاطبان و «از سرنوشت چهار» از شبکه دو سیما با ۲۰.۸ درصد مخاطب و ۸۲.۹ درصد رضایت مخاطب و «مسافران شهر» از شبکه پنج سیما با ۵.۵ درصد بیننده، در رده‌های بعدی اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات صدا و سیما قرار دارند.

فصل دوم سریال «نجلا» در ۴۰ قسمت تولید شده و پخش آن از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و ساعت پخش آن ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود.

محیا دهقانی، حسام منظور، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند