تمدید

نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» تمدید شد

به گزارش ردکارپت فیلم: اجرای نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» تا ۱۹ اردیبهشت تمدید شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تاریخ ۱۶ اردیبهشت برای اجرای پایانی نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» مشخص شده بود که با توجه به استقبال خوب تماشاگران از این نمایش به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی و درخواست‌های بسیاری برای خرید بلیت در روزهای آینده، این نمایش تا ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش ماندانا عبقری، حسین مزینانی، مسعود محرابی، سامان فرشید نیا، حامد نظامی اصل، امیرحسین امانی، نرگس مروتی، رضوان عباسی، مارال عبدالحسین، یاسمن رحیمی، صدف صمدی، سعید سلطانیان و غزاله امیر سرداری ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و طراحی ساخت عروسک: ماندانا عبقری روبط عمومی و مشاور تبلیغات: سجاد آقابابائی، آزاده شهریاری فر (تماشاگران تئاتر نارنجی)، طراح لباس: رکسانه عبقری، خواننده و موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید، مدیر صحنه: یاسر محمدی، دستیارکارگردان: غزاله امیر سرداری، عکاس: کوثر موسوی.

خلاصه نمایش:

نینا دختر خانواده فقیری است که برای درمان مادر بیمارش به جنگل می‌رود تا گل موگه جمع آوری کند و در ازای آن جایزه شاهزاده را دریافت کند. اما در جنگل برفی خبری از گل‌های موگه نیست. نینا اتفاقی به کلبه دوازده ماه می‌رسد و آنها تصمیم می‌گیرند تابا عوض کردن جای فصل‌ها موگه را به نینا هدیه بدهند. نینابا گل‌های موگه به قصر میرود اما پروفسور قلابی قصر با گرفتن گل‌های موگه و گردنبند نینا باعث به هم ریختن اوضاع می‌شود و….

نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» از ۷ فروردین همه روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در تالار هنر اجرا می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند