کریمیان

نمایش “هەموو شەوێ” در سقز به روی صحنه رفت

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «هەموو شەوێ» (هرشب) با نویسندگی تریفە کریمیان و کارگردانی جمیل منصوری بمدت ۹ روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز اجرا شد.

کارگردان نمایش هەموو شەوێ (هرشب) عصر دوشنبه  اظهار داشت: این نمایش حاصل تلاش گروه رونیا و نقش آفرینی بازیگران و مجموعه‌ای از هنرمندان سقزی است که از چهارم تا ۱۳ اردیبهشت ماه (هر شب ساعت ۹) در سالن ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به روی صحنه رفت.

جمیل منصوری موضوع اصلی این نمایش را کشتن زن در جامعه عنوان کرد و گفت: استقبال علاقمندان به تئاتر علیرغم کارهای جدی، خوب بوده و علاقمندان زیادی از این نمایش دیدن کردند.

بخشی از عوامل اجرای این نمایش شامل: دراماتورژ: کاوان فتحی، مشاور کارگردان: داریوش رفعتی – پرویز احمدی، بازیگران: جمیل منصوری، کیانوش کریمی، اسما ماجدی و غزال شکراللەپور، مدیر صحنە: پرناز منوجهری، اپراتور صدا و افکت: ژینا معماری، آفیش و بروشور: فواد حامدی، نور: بهمن کریمی و کاوان فتحی، طراح صحنە: جمیل منصوری، مدیریت تبلیغات و فضای مجازی: شهربانو هادی و فیلم و عکس بر عهده مقداد حسن نژاد است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند