فدراسیون

«زنگ تفریح» جایزه‌ جهانی گرفت

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به مسابقات چالش جهانی فدراسیون بین‌المللی‌ فیلم‌های ورزشی «FICTS» معرفی شد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه‌آزاد در تازه‌ترین حضور جهانی خود برنده جایزه بهترین فیلم در بخش «ورزش و جامعه» جشنواره فدراسیون بین المللی فیلم‌های ورزشی معروف به «FICTS» شد و از طرف جشنواره فرانسوی به مسابقات «چالش جهانی» “World FICTS Challenge” معرفی شد.

از این رویداد بین‌المللی به عنوان جام جهانی سینما، تلویزیون، و فرهنگ ورزشی نام می‌برند. فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی «FICTS» در گزارشی که ۲۳ اردیبهشت(همزمان با ۱۳ می) در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده، برگزاری ششمین دوره جشنواره «کوت دازور» در شهر بوسولیل فرانسه را یک موفقیت تمام‌عیار خواند.

مراسم اختتامیه این رویداد نیز با حضور پروفسور فرانکو آسکانی، رئیس فدراسیون، در مرکز فرهنگی پرنس ژاک موناکو برگزار شد.

جشنواره کوت دازور فرانسه (Beausoleil Côte d’Azur International FICTS Festival ) توسط کمیته ملی المپیک و آلپ-ماریتیم فرانسه سازماندهی می‌شود.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» که به نمایندگی از ایران و اسپانیا در این دوره از جشنواره حاضر بود، جایزه بهترین فیلم بخش «ورزش و جامعه» را به دست آورد و با کسب این جایزه، از طرف این رویداد به مرحله نهایی این مسابقات (World FICTS Challenge) معرفی شد.
طبق اعلام رسمی این فدراسیون، برندگان جشنواره «کوت دازور» فرانسه در مرحله نهایی مسابقات این فدراسیون که ۲۲-۱۸ آبان (۱۳-۹ نوامبر میلادی) در میلان ایتالیا برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند