فیلمسازان

تدارک ۱۰ فیلم سینمایی برای «فجر ۴۱»

به گزارش ردکارپت فیلم:  مهرنوشت: سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» قصد دارد در سال جاری ۱۰ پروژه سینمایی را با همکاری فیلمسازان جوان و باسابقه به سرانجام برساند.

مهرماه سال گذشته بود که احسان محمدحسنی رئیس سازمان اوج طی نشستی عنوان کرد که ساخت چند فیلم سینمایی در دستور کار این سازمان است اما به دلیل شرایط کرونایی و بحث درآمدزایی ترجیح این مجموعه بر این بوده است که در عرصه سریال سازی فعال باشند. به طوری که سال گذشته تنها فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی به عنوان محصول اوج ساخته شد اما به دلیل مشکلات پروانه نمایش از رقابت در جشنواره فیلم فجر بازماند.

محمدحسنی در همان نشست اعلام کرد که سازمان اوج در نظر دارد فیلمی درباره پیامبر اکرم با نام «خدیجه» به نویسندگی داوود میرباقری، فیلمی درباره امام حسین (ع) با محوریت زندگی یکی از شهدای کربلا و… را سینمایی کند.

بر اساس پیگیری‌ها حالا با فروکش کردن کرونا سازمان اوج قرار است در سال جاری ۱۰ پروژه سینمایی را با همکاری فیلمسازان جوان و باسابقه تولید کند که با برخی از آن‌ها پیش‌تر هم همکاری داشته است.

این فیلم‌ها علاوه بر موضوعاتی که احسان محمدحسنی در نشست رسانه‌ای خود مطرح کرد در حوزه دفاع مقدس، شهدای شاخص، تاریخ اسلام و تبیین وقایع انقلاب هستند. فیلم سینمایی شهید بروجردی و شهید زین‌الدین نیز از جمله این آثار است.

محصولات سازمان اوج در حال حاضر در مرحله نهایی کردن متن فیلمنامه، انتخاب بازیگر و البته تولید هستند.

این سازمان در نظر دارد از میان این آثار حداقل ۸ فیلم را به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برساند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند