جشنواره

آغاز به کار جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش ردکارپت فیلم:  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

امیر بحیرایی در جمع خبرنگاران افزود: ویژه برنامه شادمانه کودک و نوجوان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور گروه نمایشی میعادگاه هنر نهاوند برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری جشنواره در شهرستان نیز میزبان چندین برنامه هستیم که در فضایی شاد و مختص کودکان اجرا می‌شود، تصریح کرد: ویژه برنامه شادمانه برای کودکان تدارک دیده شده و روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح نمایش موزیکال و شاد را خواهیم داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: همزمان با جشنواره اصلی در شهرستان نیز برنامه‌های خوب و شادی متناسب با کودکان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد نشاط و شادی، امید آفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادها درصدد هستیم تا برنامه‌های شاد و متنوع را برای اقشار ضعیف به صورت رایگان اجرا کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان کرد: نمایش تئأتر کودک و نوجوان در فضایی شاد اجرا می‌شود که از شهروندان درخواست داریم کودکان را برای دیدن این برنامه به مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد نهاوند بیاورند و از همه دعوت می‌کنیم.

بحیرایی در ادامه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله محمد علی حیدری گفت: آیت الله محمد علی حیدری یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نهاوند است که باید به عنوان یک سرلوحه در سطح شهرستان قرار بگیرد.

وی افزود: شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور هستند و باید ویژه برنامه‌ای در خور شآن این شخصیت بزرگ برگزار شود و به عنوان یک برنامه شاخص در کل کشور اتفاق بیفتد و در استان نمو پیدا کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: یک برنامه مهم در شهرستان نهاوند با حضور آیت الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری و با مداحی صادق آهنگران در روز سه شنبه ۷ تیر در حال برگزاری است که امیدواریم این برنامه به خوبی انجام شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند