سریال

وقتی بازیگر تامی شلبی پدر بمب اتم می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: جدیدترین تصویر از کیلین مورفی، ستاره سریال پیکی بلایندرز، در فیلم جدید کریستوفر نولان منتشر شد.

  با انتشار اولین تیزر از فیلم جدید کریستوفر نولان به نام «اوپنهایمر»، تصاویری جدید از فوق‌ستاره انگلیسی این فیلم، کیلین مورفی منتشر شد.

کیلین مورفی، نقش فیزیک‌دان نظری جی رابرت اوپنهایمر را بازی می‌کند. مردی که به پدر بمب اتم معروف است.
مورفی تنها ستاره این فیلم نیست و بازیگران درخشانی همچون فلورانس پیو، مت دیمون و رابرت داونی جونیور در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

این فیلم بر اساس بیوگرافی این دانشمند آمریکایی، پیروزی و تراژدی هایش توسط مارتین جی شروین و کای برد نوشته شده است.

تریلر با شمارش معکوس برای لحظه دقیق اکران فیلم شروع می شود و حس وهم انگیزی را ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید صدای امیلی بلانت، بازیگر نقش همسر اوپنهایمر که کیتی نام دارد را بشنوید.
او می‌گوید: «دنیا در حال تغییر است، اصلاح می‌شود. این لحظه شماست.» تریلر به جز نگاهی به انرژی فاجعه‌باری که از خورشید ساخته شده و برخی تصاویر لرزان از خود بمب اتم، چیزهای زیادی را به شما نمی‌دهد.

در حالی که شخصیت کیلین اولین حضورش در تیزر را با فیلتر سیاه و سفید روی صفحه نمایش می‌دهد، صدای شخصیت دیگری را می‌شنویم که به طرز شومی می‌گوید: «شما به آنها قدرت دادید که خودشان را نابود کنند و او را به مهم‌ترین مردی تبدیل کردید که می‌توانست باشد.»

این تیزر با هجوم خبرنگاران به سمت جی رابرت اوپنهایمر به پایان می‌رسد.

لازم به ذکر است که نام‌های بزرگ دیگری مانند رامی ملک، بنی سافدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایک، دیوید کرومهولتز، مایکل آنگارانو و سر کنت برانا در این فیلم حضور خواهند داشت.

یونیورسال «اوپنهایمر» را ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ اکران خواهد کرد.

 

وقتی بازیگر تامی شلبی پدر بمب اتم می‌شود/ عکس

وقتی بازیگر تامی شلبی پدر بمب اتم می‌شود/ عکس

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند