جشنواره

غافلگیری اوباما و همسرش در یک جشنواره

به گزارش ردکارپت فیلم:  ایسنا نوشت: باراک اوباما به همراه همسرش برای معرفی یک مستند جدید به جشنواره فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی «مارتاز وین یارد» رفت.

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و «میشل اوباما» در شب افتتاحیه جشنواره فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی «مارتاز وین‌یازد» تماشاگران را غافلگیر کردند تا فیلم مستند جدیدشان را معرفی کنند.

این مستند نتفلیکس با عنوان «فرزندان» را که حق پخش آن را کمپانی متعلق به اوباما و همسرش یعنی «Higher Ground Productions» در اختیار دارد، «مارگارت براوان» ساخته است. تمرکز این فیلم مستند بر ساکنان آفریقا تاون، یک جامعه کوچک در آلاباما است که تاریخ مشترکی به عنوان نوادگان کلوتیلدا به عنوان آخرین کشتی شناخته شده‌ای دارند که به طور غیرقانونی اسیران را از آفریقا به ایالات متحده آورده است. وجود این کشتی قرن‌ها یک راز آشکار بود که توسط باستان شناسان دریایی در سال‌های اخیر تایید شده است.

«میل اوباما» نیز درباره این مستند توضیح داد: این فیلم یادآور اهمیت به اشتراک‌ گذاری اطلاعات شخصی و تاریخ جامعه با نسل‌های جوان است و آنچه مستند «فرزندان» به ما یادآوری می‌کند که باید داستان‌هایمان را برای جوان‌ترهایمان تعریف کنیم و دیگر نمی‌توانیم از این سنت پیروی کنیم که دردمان را ساکت کنیم. زیرا چیزی که این فیلم به ما نشان می دهد، داستان‌های ما قدرتی دارد که باعث دیده شدن ما می‌شوند».

«باراک اوباما» نیز گفت: «اهمیت داستان‌ها و اینکه چه کسی داستان می گوید و چه داستان هایی معتبر هستند و چه داستان هایی نزول پیده کره‌اند، یکی از نقاط قوت این جشنواره سینمایی است. در واقع مطرح کردن داستان‌هایی است که اغلب در جریان زمان گم شده‌اند، زیرا ما معتقدیم که داستان‌های همه مهم است».


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند