تئاتر

اقتباسی جدید از «هملت» روی صحنه است

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «هیچ نگو هملت، فقط سه روز» به کارگردانی محمد اسماعیل بیگی این روزها در سالن شماره‌ ۲ پردیس تئاتر سپند روی صحنه است.

نمایش «هیچ نگو هملت، فقط سه روز» به کارگردانی محمد اسماعیل بیگی از شانزدهم شهریور اجرای خود را در سالن شماره دو پردیس تئاتر سپند آغاز کرده است. سامان خلیلیان تهیه کنندگی «هیچ نگو هملت …» را که با نمایشنامه‌ای از رضا گشتاسب و با روایتی تازه از «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر به صحنه می‌رود، برعهده دارد.

این اثر نمایشی تا یک مهرماه هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه خواهد بود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه حسام صلاحی نژاد، یاسمن عیسی زاده، صادق چناری، فاطمه محمدیان، سامان شکیبا، شیرین رضایی، رضا سلیمی و دانیال عزیزی هستند که محمد اسماعیل بیگی افزون بر طراحی و کارگردانی، بازنویسی نمایشنامه را هم بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: برداشتی مدرن از جهان هملت که همه چیزِ آن در ذهن هملت می‌گذرد؛ هملتی که خود در خواب است و در خواب نیز خواب می‌بیند. دنیای کابوس وار هملت که گویی در درون و بیرون قبر در رفت و آمد است. شخصیت‌ها همان نام‌های آشنا در نمایش شکسپیر هستند اما این بار آنگونه که هملت می‌بیندشان و روایت‌شان می‌کند.

عوامل این اجرای نمایشی عبارتند از دستیار کارگردان: هاجر هاشم پور، طراح صحنه و آکساسوار: علی اسماعیل بیگی، طراح لباس: فاطمه محمدیان، طراح و مجری گریم: مهلا عابدی، مدیر صحنه: بهنام عبادی، مدیر تبلیغات: محسن بی ده، عکاس: علی قره‌داغی، گرافیک: محمد اسماعیل بیگی و ساخت تیزر: حسام صلاحی نژاد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند