دوزیست

رضا عطاران پرید و اول شد، پژمان جمشیدی و جواد عزتی جا ماندند

به گزارش ردکارپت فیلم: در هفته‌ای که گذشت «انفرادی» با بازی رضا عطاران صدرنشین جدول گیشه شد؛ اما فیلم سینمایی «دوزیست» با بازی پژمان جمشیدی با نصف فروش «انفرادی» در جایگاه سوم قرار گرفت و از رقابت با این فیلم جا ماند.

در حال حاضر فیلم « انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی با اختلاف فروش ۴۰ میلیون تومان، از انیمیشن «پسر دلفینی» و با مجموع فروش ۸۵۰ میلیون در یک هفته گذشته صدرنشین گیشه شد. بیش از یک ماه و نیم بود که «انفرادی» با بازی رضا عطاران جایگاه دوم و سوم فروش را به خود اختصاص داده بود و در این بین با کاهش فروش فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با فروش ۴۲۵ میلیون تومان و اختلاف ۲۵ میلیون تومانی از «ابلق» جایگاه سوم گیشه را به دست آورد.

«دوزیست» با بازی جواد عزتی و پژمان جمشیدی در هفته‌های گذشته معمولا جایگاه چهارم و پنجم را تجربه می‌کرد، اما این هفته با استقبال مواجه شد و مکان سوم فروش را به خودش اختصاص داد.

فیلم‌هایی که به تازگی اکران شدند

در دهم و یازدهم آبان و بالاخره پس از ۷ هفته، یک انیمیشن به نام‌«لوپوتو»، به کارگردانی عباس عسگری در یازدهم آبان و دو فیلم سینمایی به نام‌های «طبقه یک‌ونیم»به کارگردانی نوید اسماعیلی در دهم آبان و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در یازدهم آبان روی پرده رفت که البته در این دو روز فروش خیلی چشمگیری نداشتند و روی هم رفته فروشی حدود ۳۲۶ میلیون تومان را برای خود ثبت کردند.

در هفته‌ای که گذشت (۷ تا ۱۳ آبان) مجموع فروش گیشه ۳میلیارد و ۸۶۰میلیون تومان بود و این میزان از فروش با ۱۳۱ هزار مخاطب رقم خورد. درصورتی که دو هفته پیش(۳۰ مهر تا ۶ آبان) مجموع فروش فیلم‌های سینمایی با حضور ۱۰۸هزار مخاطب در سالن‌های سینما، تنها ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان بود.

در واقعا ۳۰۰ میلیون تومان از افزایش سهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی گیشه، برای ۳ فیلم سینمایی بود که به تازگی اکران شدند و ۱ میلیارد تومان دیگر متعلق به همان فیلم‌های سینمایی سابق است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند