فجر

این فیلم‌ خارجی منتخب ونیز را در جشنواره ببینید

به گزارش ردکارپت فیلم: برنامه سومین روز نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه اعلام شد.

در سومین روز نمایش این آثار که امروز- سه‌شنبه (۱۸ بهمن) از ساعت ۱۵ در سالن سه پردیس ملت آغاز می‌شود، فیلم سینمایی «شن» به کارگردانی ویزاکسا چاندراسکارام ساعت ۱۵ محصول کشور (سریلانکا)، فیلم سینمایی «زندگی عاشقانه» به کارگردانی کوجی فوکادا محصول کشور (ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰، فیلم سینمایی «موهبت الهی» به کارگردانی اصل ژورائوا محصول کشور (قرقیزستان) ساعت ۲۰ به نمایش درمی‌آید.

چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با شعار «اخلاق، امید و آگاهی» به دبیری مجتبی امینی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تهران و ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

همچنین امسال ۲۶ فیلم از ۲۵ کشور در بخش بین‌الملل به نمایش درخواهند آمد که ۹ فیلم از مجموعه این آثار، تولید مشترک چند کشور هستند. آثار بخش بین‌الملل جشنواره در سه بخش سینمای سعادت، جلوه‌گاه شرق و جشنواره جشنواره‌ها به نمایش درمی‌آیند. هر یک از این سه بخش ترکیبی از فیلم‌های خارجی و تعداد محدودی از فیلم ایرانی هستند.

فیلم‌های ایرانی حاضر در سه بخش بین‌الملل از میان متقاضیان اکران بین‌الملل، از سوی هیات انتخاب جشنواره برگزیده شده‌اند. برنامه نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل به صورت روزانه از طریق سایت جشنواره به نشانی https://fajrfilmfestival.com/ اعلام می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند