تهران

سریال ضدایرانی «تهران» به فصل سوم می‌رسد

به گزارش ردکارپت فیلم: سریال «تهران‌» با ساخته شدن فصل سوم ادامه می‌یابد و این بار هیو لوری هم به مجموعه بازیگران افزوده می‌شود.

اپل تی‌وی با دستور ساخته شدن فصل سوم، سریال «تهران» را تمدید کرد. در این فصل هیو لوری هم به مجموعه ملحق می‌شود.

در فصل سوم این سریال جاسوسی هیو لوری بازیگر بریتانیایی نقش اریک پترسون بازرس تأسیسات هسته‌ای از آفریقای جنوبی را بازی می‌کند.

«تهران» درباره یک مأمور هکر موساد به نام تامار (با بازی نیو سلطان) است که باید مأموریت خطرناکی در شهر تهران انجام دهد ولی وی در پایان فصل دوم سرکش شد و از یکی از نزدیک‌ترین متحدانش سرپیچی کرد. حالا در فصل ۳ تامار باید راهی پیدا کند تا دوباره حمایت موساد را برای زنده ماندن جلب کند.

شأن توب و شیلا اومی دوباره در نقش فراز و ناهید بازی می‌کنند و بازیگران تازه‌وارد ساسن گابی، بهار پارس و فینیکس راعی هم به آنها می‌پیوندد. نوید نگهبان، شروین آل‌نبی، لیراز چرهی هم از بازیگران این مجموعه هستند.

لوری که بیش از همه برای بازی در نقش دکتر گریگوری هاوس در درام پزشکی «هاوس» فاکس شناخته می‌شود بازیگر سریال‌های متعددی بوده که «مدیر شب»، «ویپ» و «لاشه» از جمله آنها هستند. در سینما هم او بازیگر «عقل و احساس»، «قرض‌گیرندگان»، و «تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد» بوده است.

سریال «تهران» از سال ۲۰۲۰ شروع شد و فصل دوم آن سال ۲۰۲۲ روی آنتن رفت.

موشه زوندر که سریال «فائودا» را در کارنامه دارد با دانا ادن و ماور کوهن نویسندگان سریال بوده‌اند و دنیل سیرکین کارگردان و خالق این مجموعه است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند