صحنه

اثر اندرو راس در نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم:  «هیچکس جیمی نمی‌شه» نوشته «برتن بوم گارنر» با نام مستعار «اندرو راس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «هاویر نظری کاکاوندی» در عمارت ارغوان نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

نمایش کمدی هیچکس جیمی نمی‌شه با ترجمه شادی جلیلیان با دستیاری الناز شاهد و مشاور کارگردانی پدرام آزموده از هفتم تا ۲۵ تیر از ساعت ۱۹ در سالن شماره یک عمارت ارغوان روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش، مهران احمدپور، میلاد ساسانی، مرجان زاغریان، عیسی محمدی، ندا فروغ، وصال امینی، آرمین بزرگی، محمد اصغری، هدیه فروغ، نوید مهاجر و فرهاد بقائی‌نیا ایفای نقش می‌کنند.

هاویر نظری کاکاوندی تهیه‌کننده و کارگردان هیچکس جیمی نمی‌شه اظهار داشت: برتن بوم گارنر در عین حالی که نویسنده بزرگی است، نوازنده‌ای حرفه‌ای است که در قامت کارگردان موزیکال فعالیت می‌کند. به جهت موزیکال و در عین حال کمیک بودن کار، هیچکس جیمی نمی‌شه انتخاب شد و از آنجایی که نخستین کارگردانی من در عرصه تئاتر است، مشاوره پدرام آزموده و دستیاری الناز شاهد کارها را پیش برد.

او تاکید کرد: روی آثار موزیکال و در عین حال کمیک از آنجایی که مخاطبان عمده‌ای دارند باید بیشتر کار شود. به همین جهت در نخستین کارگردانی به سراغ یک نمایشنامه کمیک رفتم.

برتن بوم گارنر تا به امروز بیش از ۶۰ نمایشنامه از جمله کمدی‌ها و درام‌های کامل، یک نمایشنامه و نمایشنامه‌های فصلی نوشته است. بسیاری از فیلمنامه‌های او به ویژه برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان مناسب است. این آثار، بازیگران بزرگ و مجموعه‌های تکی دارند و به صحنه‌هایی تقسیم می‌شوند که به راحتی قابل تمرین هستند.

او فیلمنامه‌هایی را بر اساس ادبیات خوانده شده در مدارس نوشته است، مانند Beowulf: User Friendly، The Canterbury Tales… یا Geoffrey Chaucer’s Flying Circus و The Idi-Odyssey .

با نام مستعار اندرو راس، برترن با عناوینی مانند هیاهوی زیادی درباره نارگیل‌ها، هیچ مکانی مثل هیچ‌کجا و مزخرفات نورث وودز می‌نویسد.

عوامل اجرایی هیچکس جیمی نمی‌شه شامل مدیر رسانه: داود طلوعی، مدیر صحنه: محمد فرهادی، منشی صحنه: ایلیا ابراهیم‌فرد، موسیقی: پدرام آزموده، تنظیم: الناز شاهد، نور: رضا ملک‌زاده، عکاس: خسرو نخعی و طراح پوستر: ساسان فاضلی است.

عوامل اجرایی و تولید، طراحی لباس، طراحی صحنه، گریم و هماهنگی نمایش نیز توسط گروه هنری هاویر تامین شده است.

مقتول یک باغبان معمولی بوده نه یک خلافکار بزرگ

کارگردان هیچکس جیمی نمی‌شه درباره داستان نمایش گفت: الویز در حال آماده شدن برای شرکت در انتخابات کنگره است به همین دلیل یک میهمانی ترتیب داده و تعدادی از دوستانش را که قرار است در این مسیر به او کمک کنند دعوت کرده است. همسرش رالف در این مسیر الویز را همراهی می‌کند. در شب میهمانی پیش از رسیدن میهمان‌ها، هارولد، دوست قدیمی رالف به آنجا می‌رود و از او کمک می‌خواهد.

او افزود: جسد یک خلافکار بزرگ روی دست هارولد مانده و از ترس اینکه متهم به قتل شود، او را به خانه رالف برده تا پنهان کند. جسد در میان میهمانی به جای یکی از دعوت شده‌ها اشتباه گرفته می‌شود و رالف و هارولد در تلاشند تا این ماجرا را مخفی نگه دارند. در نهایت، ماجرا با حضور پلیس لو می‌رود و البته مشخص می‌شود که جنازه به قتل نرسیده بلکه سکته کرده و او یک باغبان معمولی بوده نه یک خلافکار بزرگ.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند