برج میلاد

برگزاری نشست خبری فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» در برج میلاد

به گزارش ردکارپت فیلم: نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» در برج میلاد برگزار شد.

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» با حضور برخی عوامل و بازیگران فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدا، کاوه صباغ زاده کارگردان این فیلم عنوان کرد: ساخت این فیلم سخت بود؛ چون در مورد زندگی دو نفر از کودکی تا بزرگسالی حرف می‌زد. تولید فیلم حدود یازده ماه زمان برد. ما در این فیلم باید سه دوره زمانی را نشان می‌دادیم.

وی درباره کمدی رمانتیک بودن فیلمش بیان کرد: این فیلم بیشتر شاد است تا اینکه کمدی رمانتیک باشد. فکر نمی کنم تغییری در فیلم بدهم چون به نظرم بهترین نسخه ای است که می توانستیم به آن برسیم. فیلم بعدی من هم یک درام عاشقانه است.

کاوه صباغ زاده همچنین درباره حذف بخش فیلم اولی‌ها اظهار کرد: در دوره سی و پنجم هم با حذف بخش فیلم اولی ها، آثار به طور یکسان داوری شدند و تبعیضی وجود نداشت و به فیلم ها به شکل حرفه‌ای نگاه می شد. امسال هم حذف فیلم اولی ها اتفاق درستی است.

او در پایان صحبت های خود عنوان کرد: فیلم‌هایی که در سینما ساخته می‌شود کاملا شبیه به هم شده اند؛ چون فکر‌ها و اندیشه‌های بازیگران و عوامل پشت دوربین شبیه به هم شده. آنها خیلی اهل ریسک نیستند و تقریباً فیلم یکنواخت می سازند؛ اما در فیلم من همه این ریسک را پذیرفتند که فضا و بازی متفاوتی را تجربه کنند. بدین علت از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

در ادامه، مهدی صباغ زاده تهیه‌کننده فیلم اظهار کرد: این فیلم با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کرده است و می‌گویند حالمان را خوب می‌کند؛ این مسئله به شدت برای ما مهم بود. حرف اصلی فیلم زندگی واقعی و تحکیم خانواده است.

او افزود: جدا از اینکه پدر کاوه هستم؛ به عنوان کسی که ۴۲ سال در این سینما فیلم ساخته است فیلم خوبی را دیدم. این نوع موضوع، فضا، قصه و … در سینمای کنونی ما کم است و باید فیلم های این چنینی ساخته شود.

الناز حبیبی بازیگر فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» هم بیان کرد: بازی در این فیلم کار سختی بود که به راحتی پیش نرفت. ما نشست های زیادی با صباغ زاده داشتیم و در نهایت به این رسیدیم که می توان این فیلم را با همه سختی هایی که دارد، ساخت.

پگاه احمدی تدوینگر فیلم هم گفت: از آنجا که تدوین با ویژوال در هم تنیده بود، کار ما را دشوار می‌کرد. امیدوارم به نتیجه درست رسیده باشیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند