بالیوود

جایزه بهترین فیلمبرداری بالیوود ۲۰۲۱ به مالیخولیا رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیرفیلمبرداری فیلم سینمایی «مالیخولیا» در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» ۲۰۲۱ در کشور هندوستان، جایزه بهترین فیلمبرداری را از آنِ خود کرد.

فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مرتضی آتش زمزم» و با فیلمبرداری حسن اصلانی و مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمبرداری و لوح تقدیر این رویداد معتبر سینمایی به تورج اصلانی سینماگر خلاق و نوگرای ایرانی اهدا شد.

«آشوک رین» کارگردان و منتقد سینما از هندوستان به عنوان رئیس هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» شرکت داشت، همچنین «آشوک میش را» فیلمنامه‌نویسی و استاد دانشگاه از هندوستان، «آمیت رای» کارگردان از هندوستان، «توقیر احمد» بازیگر و کارگردان از بنگلادش و «ماریان بورگو» بازیگر از کشور فرانسه نیز دیگر اعضای هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» بوده‌اند.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیرقابتی و با ارزیابی آثار سینمایی، مستند، کوتاه، فیلمنامه، موزیک ویدئو و فیلم‌های هندی از سینماگران کشورهای جهان به صورت آنلاین در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند