جبلی: ۱۴۰۳ پرهزینه‌ترین سال صدا و سیما خواهد بود

به گزارش ردکارپت فیلم؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ ثمرات تحولات سازوکاری خواهیم داد، گفت: مرکز سیمرغ، سیما فیلم با سازوکار‌های جدید آثار خود را در سال ۱۴۰۳ خواهیم دید و ساختار‌های برنامه سازی بودند که به فراموشی سپرده شده بودند  مثل برنامه‌های تله تئاتر و برنامه‌هایی که در صدا و سیما کمرنگ شده بودند که به پشتوانه این مراکز رونق خواهند گرفت.

وی افزود: مرکز صدا و سیما با اعلام فراخوان به برنامه سازان و تهیه کنندگان و نویسندگان و جمع آوری طرح‌هایی که پیشنهاد می‌شود؛ طرح‌ها و فیلمنامه‌ها و داستان‌های متعددی را بررسی می‌کند که تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش برنامه‌های ما تکمیل شده و نگرانی از بابت تولید سریال نداریم.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: در بحث برنامه ریزی در تخصیص بودجه نیز به گونه اقدام خواهیم کرد که هم تکالیفی که در برنامه هفتم به  عهده صدا و سیما واگذار شده را پوشش دهیم و هم برنامه الف ویژه سریال «سلمان فارسی» و «موسی» را بدون دغدغه پیش ببریم.

به گفته جبلی سال آینده پرهزینه‌ترین سال صدا و سیما از حیث تولید این مجموعه‌ها خواهد بود و امیدواریم که با همین نظمی که پیش می‌رویم، سال آینده نیز سپری شود، امیدواریم که سال آینده پربارتر از امسال باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند