دنزل واشنگتن

فیلمی که گیشه سینمای آمریکا را داغ کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم «چیزهای کوچک» (Small Things) با نقش‌آفرینی «دنزل واشنگتن» و «رامی مالک»، با ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های گیشه آمریکا قرار گرفت.

فیلم جنایی و هیجانی چیزهای کوچک به کارگردانی جان لی هنکاک و بازی دنزل واشنگتن و رامی مالک، با ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش در ۲ هزار و ۱۷۱ سینمای آمریکای شمالی، فهرست پرفروش‌ترین‌های گیشه آمریکا را فتح کرد. این میزان از فروش در هفته اول اکران، در شرایط عادی فاجعه تلقی می‌شد اما امروز و در روزگار کرونا یکی از موفق‌ترین آمار به حساب می‌آید.

طبق سیاست‌های جدید استودیو فیلمسازی برادران وارنر، این فیلم همزمان با اکران سینمایی به ازای پرداخت یک حق عضویت ماهانه کمتر از مبلغ بلیت سینما، برای مشترکان اچ بی او مکس نیز قابل دیدن بود. چیزهای کوچک یکی از ۱۷ فیلم کمپانی برادران وارنر است که همزمان در سینماها و سرویس پخش اینترنتی اچ بی او مکس اکران می‌شود.

اچ بی او مکس آمار دقیقی از تعداد مشترکانی که تماشای برخط سینمایی چیزهای کوچک را به پرده نقره‌ای ترجیح دادند، منتشر نکرده است اما اندی فورسل از مدیران ارشد کمپانی وارنر میدیا می‌گوید این فیلم به محض اکران، به رتبه اول پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اچ بی او مکس رسید.

به گفته فورسل، پس از موفقیت فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴، چیزهای کوچک اشتهای سیری ناپذیر مخاطب برای فیلم‌های بلند با کیفیت را نشان داد.

فیلم چیزهای کوچک ماجراهای دو افسر پلیس را روایت می‌کند که در تعقیب یک قاتل سریالی هستند. در خارج از آمریکا که سرویس اچ بی او مکس هنوز در دسترس نیست، این فیلم در اولین هفته از اکران در ۱۸ کشور ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار آن مربوط به سینماهای روسیه بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند