روپرت فرند به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 4 اضافه شد

ردکارپت فیلم :روپرت فرند که بیشتر به خاطر بازی در فیلم Asteroid City و فیلم The French Dispatch ساخته وس اندرسون شناخته می‌شود، به جمع باریگران «دنیای ژوراسیک» اضافه شده است. این بازیگر قرار است در کنار اسکارلت جوهانسون و جاناتان بیلی در فیلم جدید این مجموعه یعنی فیلم «دنیای ژوراسیک ۴» نقش‌آفرینی کند.

گارث ادواردز وظیفه کارگردانی این فیلم تازه را برعهده دارد، کارگردانی که سابقه ساخت فیلم Rogue One: A Star Wars Story را در کارنامه خودش دارد و نویسنده اصلی فیلم Jurassic Park و The Lost World: Jurassic Park یعنی دیوید کئوپ نیز وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم تازه را در دست دارد.

یکی دیگر از بازیگران حاضر در فیلم «دنیای ژوراسیک ۴» مانوئل گارسا رولفو است. در حال حاضر جزئیات چندانی از داستان این اثر سینمایی تازه در دست نیست و مشخص نشده که این بازیگران قرار است نقش چه شخصیت‌هایی را در این مجموعه بازی کنند اما گفته شده که این فیلم تازه قرار است داستانی اورجینال و جدید را روایت کند.
روپرت فرند علاوه بر حضور در فیلم‌های وس اندرسون، در سریال Obi-Wan Kenobi از دنیای جنگ ستارگان نیز بازی کرده و در آینده نیز قرار است در فیلم Companion و فیلم Dreams حضور داشته باشد. انتظار می‌رود که تولید این پروژه از میانه ماه ژوئن سال جاری در انگلیس شروع شود و کمپانی یونیورسال قصد دارد تا آن را در تاریخ ۲ ژوئیه سال ۲۰۲۵ میلادی (چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴) به روی پرده سینماها بیاورد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند