تمدید سریال علمی تخیلی Body Problem برای فصل دوم

ردکارپت فیلم :کمپانی نتفلیکس هر ساله محصولات سینمایی و تلویزیونی جذابی را برای مخاطبینش به ارمغان می‌آورد که در ژانرهای گوناگونی جریان داشته است. یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و مورد انتظارترین ساخته‌های این غول سرویس استریم به اقتباس تلویزیونی از رمان لیو سیشین به نام ۳Body Problem (مسئله ۳ جسم) مربوط می‌شود که توسط دیوید بنیاف، دی. بی. وایس و الکساندر وو به ارمغان آورده شده است. روایتی در ژانر علمی تخیلی که با بودجه هنگفتی تولید شده است.

فصل نخست این مجموعه تلویزیونی با استقبال قابل قبولی از سوی بینندگان روبرو شد تا حدی که نه تنها به مدت ۳ هفته در صدر لیست پربیننده‌ترین محصولات تلویزیونی نتفیلیکس جای گرفت، بلکه به مدت ۷ هفته نیز در بین ۱۰ سریال برتر این سرویس قرار داشت تا ثابت نماید که روایت دیوانه‌وار و عجیب و غریبش باب میل مخاطبین ظاهر شده است. موفقیتی که واکنش کمپانی نتفلیکس را در پی داشت و طی بیانیه گیج‌کننده‌ای اعلام کردند که مسئله ۳ جسم با “قسمت‌های اضافی” باز خواهد گشت تا داستانش را به پایان برساند. اعلامیه‌ای که طرفداران این مجموعه را گمراه نمود و مشخص نیست که برنامه دقیق این کمپانی چه بوده است.

انتقادات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اعلامیه سبب گشته تا شوارنرهای این سریال در مصاحبه با هالیوود ریپورتر واکنش نشان داده و به طرفداران اطمینان دهند که برنامه ریزی گسترده و از پیش تعیین شده‌ای مهیا گشته تا همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که برنامه‌شان برای گسترش دنیای این مجموعه تنها به قسمت‌های محدود و یا یک فصل محدود نشده و برای چندین و چند فصل برنامه ریزی کرده‌اند.

زمانی که کار بر روی این مجموعه آغاز شد، می‌دانستیم که به ساعت‌های بسیاری نیاز داشته و باید باقی داستان را روایت کنیم. به همین منظور نیز یک نقشه راه تعیین کردیم ک تا پایان مسیر را مشخص کرده و موارد مورد نیاز برای به پایان رساندن چیزی که آغاز کردیم را داریم.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که تولید فصل نخست ۳Body Problem چیزی در حدود ۴ سال زمان برده و فاز بعدی می‌بایست در عرض ۳ آینده به تصویر کشیده شود. دیوید بنیاف توضیح می‌دهد که در پایان مسیر مدت زمانی معادل ۷ سال را برای نمایش اقتباس لیو سیشین اختصاص داده‌اند و آن‌ها در حال حاضر در جایگاهی قرار دارند که به لطف برخورداری از زمان کافی می‌توانند باقی داستان را همانگونه که در نظر دارند، روایت نمایند.
در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل دوم ۳Body Problem اعلام نشده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند