فیلم Deadpool and Wolverine نیامده رکوردشکنی کرد

ردکارپت فیلم :پیش‌فروش بلیت‌های فیلم ددپول و ولورین از روز دوشنبه این هفته رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول با رکوردشکنی آغاز کرده است. آدام آرون، مدیرعامل سینماهای AMC اعلام کرد که تاکنون این شرکت بیش از ۲۰۰ هزار بلیت برای فیلم Deadpool and Wolverine فروخته است که این یک رکورد محسوب می‌شود. درواقع این فیلم در روز اول پیش‌فروش بلیت بیش از هر فیلم با درجه سنی بزرگسال دیگری توانسته است بلیت فروشی کند.

فندنگو نیز اعلام کرده که فیلم ددپول و ولورین شروع قدرتمندی هم در این وب‌سایت داشته است. هالیوودریپورتر هم اعلام کرد که فیلم Deadpool and Wolverine در اولین روز آغاز پیش‌فروش بلیت‌های خود احتمالا توانسته است بیش از ۹ میلیون دلار فروش کند. فیلم Deadpool پیش از این افتتاحیه ۱۳۲.۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶ و فیلم Deadpool 2 افتتاحیه ۱۲۵.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ را تجربه کرده بودند.

به‌نظر می‌رسد که فیلم Deadpool and Wolverine قرار است اولین یا یکی از اولین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ باشد که افتتاحیه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه می‌کند و انتظار می‌رود افتتاحیه به مراتب بهتری را هم نسبت به دو قسمت اول فیلم ددپول در گیشه داشته باشد. طبق آمار منتشر شده، فیلم ددپول و ولورین موردانتظارترین فیلم تماشاگران برای تابستان سال ۲۰۲۴ است و به‌نظر می‌رسد که باید منتظر یک عملکرد درخشان باشیم.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند