صدرالدین زاهد

آغاز اجرای نمایش «افسانه ببر» در تالار چهارسو

به گزارش ردکارپت فیلم:  اجرای نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی صدرالدین زاهد از روز سه شنبه بیستم مهر در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

نمایش «افسانه ببر» به نویسندگی داریو فو و برگردان، طراحی، کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد از روز سه شنبه بیستم مهر در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: «این نمایش تک نفره که اثری درباره رابطه انسان و طبیعت است به ارتباط یک سرباز زخمی چینی و یک ببر می‌پردازد که در این رابطه هر دو آنها به یکدیگر کمک می‌کنند. سرباز چینی با شرکت در راهپیمایی بزرگ چین از منچوری حرکت می‌کند اما در میانه راه در درگیری با سربازان دشمن زخمی شده و از ادامه مسیر بازمانده و از دوستان خود جدا می‌شود. او درگیر سیلاب عظیمی شده و به‌سختی می‌تواند جان خود را نجات دهد. به امید نجات به غاری پناه می‌برد اما آنجا با ببری روبرو می‌شود و …»

نمایش «افسانه ببر» ساعت ۱۹ به مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر است.

هم اکنون علاوه بر اجرای نمایش «افسانه ببر» در تالار چهارسو ، نمایش «داستان باغ وحش» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و نمایش «تن ها» به کارگردانی علیرضا معروفی در تالار سایه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر هستند.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند