کیانوش ایازی

نمایش «جانور» در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی از روز جمعه بیست و یکم مرداد در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

«جانور» عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و یکم مرداد به نویسندگی توحید معصومی، کارگردانی کیانوش ایازی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی در کارگاه نمایش مجموعه به صحنه می‌رود.

شکوفه حیدریان، فهیمه معین، بهار زندی و سعید نبوی بازیگران نمایش «جانور» هستند. این در حالی است که علی دل‌پیشه مشاور کارگردان، شهاب شریفی طراح صحنه، طناز حقیقی طراح لباس، مصطفی جلمبادانی و صمد خانی طراح نور، متین خیبلی طراح گرافیک، ساهره سادات خاموشی مجری طرح، محمدرضا صفری مدیرتولید، علیرضا فتاحی دستیار تولید، نازنین حاجی کمالی و پروانه خسروی دستیاران کارگردان، اردلان عماد و متین اسدی جعفری گروه کارگردانی، مجتبی رحامیان عکس و موشن گرافی، محسن کریم‌نیا ساخت تیزر و تبلیغات، سجاد کاظمی دستیار یک صحنه، دانیال رضایت، علی زوار و حسام حیدری دستیاران صحنه، اردلان عماد کمک بازیگر و ناصر ارباب امور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «در یک مجتمع مسکونی اتفاقی رخ داده ؛ مردی که ادعا می‌کند از اداره آگاهی آمده است به ساکنان آپارتمانی در همان مجتمع مظنون می شود. آنها ادعای مامور آگاهی را رد می‌کنند تا اینکه … .»

نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی از روز جمعه بیست و یکم مرداد ساعت ۲۰ به مدت زمان ۵۵ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند