تالار

در تئاتر شهر چه می گذرد؟

به گزارش ردکارپت فیلم: تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر سیزدهم آبان‌ماه به دلیل همزمانی با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) اجرایی ندارند.

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر روز جمعه سیزدهم  آبان‌ماه به دلیل همزمانی با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) اجرا نمی شوند.

در روزهای اخیر نمایش‌های «فرزند یک خنیاگرم» به کارگردانی شکرخدا گودرزی در تالار چهارسو، «شراره» به کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تالار سایه و «پاره‌هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه بودند.

همچنین شب گذشته، چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت به تماشای نمایش «شراره» در تئاتر شهر نشست. محمدمهدی برادران در پایان اجرا، ضمن قدردانی از کارگردان، بازیگران و سایر عوامل اجرایی نمایش دقایقی را با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

تئاتر شهر در روز چهارشنبه، میزبان اولین نشست از پروژه کارگاه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران هم در تالار مشاهیر خود بود.  براساس گزارش روابط عمومی تئاتر شهر، کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه اولین نشست از پروژه کارگاه های نقد تئاتر را در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.  این کارگاه‌های آموزشی از این پس چهارشنبه هر هفته با حضور نصرالله قادری نویسنده، کارگردان، مدرس و منتقد تئاتر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران پیش از این نیز  با همکاری تئاتر شهر سلسله نشست‌های «دوشنبه‌های نقد تئاتر» را در این مجموعه برگزار کرده بود، که طی آن اعضای این کانون در حضور عوامل اجرایی به نقد و بررسی آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه می‌پرداختند


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند