تئاتر

«پیک نیک در میدان جنگ» به تئاتر آبان رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» نوشته فرناندو آرابال و ترجمه داریوش مودبیان از ۲۳ آذر در سالن تئاتر آبان روی صحنه می‌رود.

نمایش «پیک نیک در میدان جنگ» که داستان آن درباره پدر و مادر سربازی به نام زاپو است که تصمیم می‌گیرند روز یکشنبه پیک‌نیک را در میدان جنگ به همراه پسرشان برگزار کنند، با کارگردانی مرتضی درویش و تهیه کنندگی اشکان اطمینان آخرین مراحل آماده سازی را برای اجرای عموم سپری می‌کند.

در گروه کارگردانی این نمایش دیبا کنعانی و آرمان فتحی به عنوان دستیار کارگردان، حسام کلانتری مشاور پروژه، کتایون جباریان به عنوان مدیر تولید و علی قنبری به عنوان تدارکات همکاری می‌کنند.

بازیگران این نمایش نیز به ترتیب ورود به صحنه اشکان اطمینان ، مصطفی دهقانی ، شیرین میرمهدی ، محمدرضا حسنی ، امیر شیرخانی و امیر قیاسی هستند.

در گروه طراحان نیز یاسمین پولادی طراح گریم، مرتضی درویش طراح لباس، ستاره حسینی طراح صحنه، عاطفه خانی طراح حرکات موزون ، بهمن عزیزی طراح پوستر، حسام کلانتری ساخت ویدئو آرت را بر عهده دارند.

مسئول روابط عمومی و رسانه این نمایش زهرا شایان فر و عکاس مریم موسوی هستند.

«پیک نیک در میدان جنگ» که اثری جهان شمول و ضد جنگ در ادبیات نمایشی محسوب می‌شود با مدت ۴۵ دقیقه آماده شده و قرار است در ساعت ۱۹ روز ۲۳ آذرماه اجرای خود را در تئاتر آبان آغاز کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند